Nastavak radionica dm inkubatora

Projekat dm inkubator nastavio je sa radom. Organizatori projekta u saradnji sa stručnjacima održali su radionice 4. marta u Beogradu, i 6. marta u Novom Sadu, sa ciljem da svojim iskustvom i ekspertizom pomognu unapređenju proizvoda kako bi bili spremni za izlazak na tržište.

Prisutnima se ispred dm-a obratio Radoje Krajišnik koordinator projekta i menadžer asortimana.

Na radionicama u Beogradu i Novom Sadu su predavali:

  • Predstavljanje programa finansiranja za 2019. godinu – RAS, Ana Žegarac (Novi Sad) i Dragana Marinković (Beograd);
  • Dizajn pakovanja i njegova uloga u pozicioniranju proizvoda – Slaviša Savić, docent Fakulteta primenjenih umetnosti Beograd;
  • Komunikacije vašeg brenda – DNA Communications/Svet hoće domaće, Dejan Ranđić (Beograd) i Jelena Uzelac (Novi Sad);
  • Praktična vežba na temu komunikacije vašeg brenda – DNA Communications/Svet hoće domaće, Miloš Pejčinović i Dejan Ranđić;
  • Praktična vežba na temu komunikacije vašeg brenda – DNA Comunications/Svet hoće domaće, Jelena Uzelac i Miloš Pejčinović (Novi Sad);
  • Šta je organska proizvodnja? Koraci do sertifikovanog organskog proizvoda; Značaj baze organske proizvodnje – Serbia Organica, Ivana Simić (Beograd).

Kako bi se učesnicima pružila puna podrška u daljem razvoju proizvoda paralelno sa predavanjima organizovane su i pojedinačne konsultacije sa predavačima.

Projekat dm inkubator organizuje se u partnerstvu kompanije dm drogerie markt sa USAID Projektom za konkurentnu privredu, Razvojnom agencijom Srbije (RAS), Nacionalnim udruženjem za razvoj organske proizvodnje Serbia Organica i Fakultetom primenjenih umetnosti.

U prvom procesu selekcije izabrano je 20 proizvođača iz cele Srbije, među kojima će selektovani proizvodi dobiti priliku da se nađu u finalnom odabiru i dobiti mesto na policama dm Srbije, kao deo najvećeg drogerijskog lanca u Evropi.